.: بی سرزمین تر از باد :.

مرگــــــــــــــ بــــر این ســـــاعت بــی هــــَـــم بـــــــــــــودن ...

.: بی سرزمین تر از باد :.

مرگــــــــــــــ بــــر این ســـــاعت بــی هــــَـــم بـــــــــــــودن ...

ازت متشکرم دیــــــــــوونه‌ی مــــــــــن
ازینــــــکه چشم بــه ایــن دنیـا گشـودی
ازینــــــکه پـا تـو زنـدگـیم گذاشــــــــتی
ازینــــــکه پـا بـه پـام همـــیشــه بـودی

طبقه بندی موضوعی

تو رو دوست دارم!

شنبه, ۲۵ بهمن ۱۳۹۳، ۰۹:۰۴ ب.ظ

تورو دوست دارم میدونی توهمونی که از خدا رسیده

مثل قلبی هستی که با شروع زندگی واسم طپیده

مثل خورشیدی که ازاون ور ابرا سر درمیاره

بیتابی به من به این زندگی که خوبیات ازش میباره

دیگه تنها نموندم از وقتی که فهمیدم دلت باهامه

نگاهت با منه و اون مهربونیات جلو چشامه

اگه یه لحظه فکر کنم باخودم که دیگه تو رو نبینم

گمونم از اون به بعد باید با خودم تنها بشینم

پس بیا باهم درکنار هم گل زندگی بچینیم

تا بمیره غصه و بمونه خنده و شاد بشینیم

پس بیا باهم درکنار هم گل زندگی بچینیم

تا بمیره غصه و بمونه خنده و شاد بشینیم


دانلود

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۱۱/۲۵
آبی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی