.: بی سرزمین تر از باد :.

مرگــــــــــــــ بــــر این ســـــاعت بــی هــــَـــم بـــــــــــــودن ...

.: بی سرزمین تر از باد :.

مرگــــــــــــــ بــــر این ســـــاعت بــی هــــَـــم بـــــــــــــودن ...

ازت متشکرم دیــــــــــوونه‌ی مــــــــــن
ازینــــــکه چشم بــه ایــن دنیـا گشـودی
ازینــــــکه پـا تـو زنـدگـیم گذاشــــــــتی
ازینــــــکه پـا بـه پـام همـــیشــه بـودی

طبقه بندی موضوعی

عزیــــــــزدلم!

چهارشنبه, ۲۱ تیر ۱۳۹۶، ۱۲:۵۱ ب.ظ

وقتی حالت خوبه... وقتی میفهمم که رفتارای منو بچگونه برداشت میکنی چرا حرف بزنم عزیزدلم؟

حالتو خراب کنم؟ چیزی که اصلا نمیخوام بد شدن حال روحی و جسمیته عزیزدلم...

زندگی واسه تو و اطرافیات رویایی نیست؟ اشکالی نداره عزیزم. ولی زندگی من رویاییه! این کنکور و مدرسه و خواب و درس و غذا خوردن و فیلم دیدن زندگی من نیست! اون شبایی زندگیه که تا صبح تا ته عمرم رو میرم و برمیگردم. با تو همه اتفاقایی که هیچوقت اتفاق نیافتاده رو مرور میکنم بدون این که لحظه‌ای خوابم ببره. این زندگی منه عزیزدلم؛ رویای من زندگی منه! 

واسه همینه که دلم میگیره وقتی تو این زندگی که زندگی نیست تنهام میذاری... چون توقع‌ش رو ازت ندارم عزیزدلم. 

تو ماه منی. دستم بهت نمیرسه ماه بلندم [دورم] ... تو ماهی. فرشته‌ای. مهربون‌ترینی. ولی ازم نخواه حرف بزنم. چون نمیتونی این‌‌هارو از حرفام برداشت کنی عزیزم.... 

دوستت دارم ماهم... :‌)

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۴/۲۱
آبی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی