.: بی سرزمین تر از باد :.

مرگــــــــــــــ بــــر این ســـــاعت بــی هــــَـــم بـــــــــــــودن ...

.: بی سرزمین تر از باد :.

مرگــــــــــــــ بــــر این ســـــاعت بــی هــــَـــم بـــــــــــــودن ...

ازت متشکرم دیــــــــــوونه‌ی مــــــــــن
ازینــــــکه چشم بــه ایــن دنیـا گشـودی
ازینــــــکه پـا تـو زنـدگـیم گذاشــــــــتی
ازینــــــکه پـا بـه پـام همـــیشــه بـودی

طبقه بندی موضوعی

شور عشق!

جمعه, ۲۲ آبان ۱۳۹۴، ۱۱:۱۲ ق.ظ

عاشقانه‌ی ساده ای بود ...

هفته‌ای بود پر از عشق!

لحظاتی بود که با تک تک سلول‌هایت می‌توانستی عشق را لمس کنی....

من خودم نبودم ... هفته ای بود که نه من، من بودم و نه او، او ...

عشق بود... همان عشقی که مادی و معنوی‌اش کرده‌اند... همانی که آسمانی و زمینی‌اش کرده‌اند... 

هم آسمانی‌اش بود و هم زمینی‌اش ....

گمانم همان زمینی هم آسمانی شده است ... :)


دلکم، فراموش نکن آن دست‌ها را ...

آن خون و آن عشق را ...

فراموش نکن خودت را... که زندگی صاحبت را تلخ و شیرین ساختی ....

دلکم، آرام باش... بی قراری نکن...

آخر تمام می‌شود این پایان های لحظه‌ای ... 

تحمل کن دلکم؛ تحمل کن ....

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۴/۰۸/۲۲
آبی

نظرات  (۲)

خیلی قشنگ و دلنشبنه
پاسخ:
خیلی ممنون :) نظر لطفتونه!
عنوان وبت منویادی فیلمی انداخ  اسم اونم شورعشق بود:))))))))))
پاسخ:
خیلی خوبه ! :) خداروشکر

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی